Pályázatok

szechenyi2020_pce

Projekt neve: Innovatív erőforrás beosztás optimalizáló szolgáltatás kutatásfejlesztése az építőipari igényekre specializáltan

Támogatás összege: 445,43 millió Ft

Támogatás mértéke: 66.64%

Fizikai bejezésének tervezett napja: 2018.09.30

Azonosító száma: GINOP-2.1.1-15-2015-00641

Megvalósulásának helyszíne: 2900. KOMÁROM, Frigyes tér 2-3.

Projekt leírás

A projekt keretében létrejövő rendszer egy, az építőipari vállalatok igényei szerint kifejlesztett, új kutatási eredményeken és azok implementálásán alapuló projekt időtervező rendszer és szervesen ráépülő hiánypótló innovatív erőforrás-allokáció optimalizáló megoldás. A létrejövő technológia segítségével mind projekt, mind pedig vállalati szinten optimalizálható a rendelkezésre álló erőforrások felhasználása olyan módon, hogy az építőipari folyamatok sajátosságainak figyelembe vételével készíthető el az optimális működést biztosító erőforrás beosztás. A tervezett beosztás készítő rendszer kezelni képes az emberi és a gépi erőforrásokat egyaránt és egy speciális a LeanConstruction megközelítésre épülő optimalizálási algoritmus rendszert alkalmaz, amelynek segítségével a megvalósítandó üzleti folyamatok lépései mentén végezhető el az optimalizálás. Ez a speciális optimalizálási megközelítés teszi lehetővé, hogy a körülmények változásai esetén gyorsan és hatékonyan végezhető el az algoritmusok ismételt futtatása és a beosztások újratervezése.

A projekt megvalósítása 2016.07.01-én elindult.

 

 

infoblokk(1)Kedvezményezett neve: K-Híd Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Kft.

Projekt címe: A K-Híd Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Kft. komplex technológia fejlesztése

Projekt kódszáma: KMOP-1.2.1-13/B-2013-0150

Projekt összköltsége: 170.911.640,- Ft

Szerződött támogatás összege: 85.455.820,- Ft

Támogatás mértéke: 50%

Projektmegvalósítás időszaka: 2014. január 30.- 2015. január 30.

Támogató Szervezet: Nemzetgazdasági Minisztérium

A Támogató megbízásából eljáró szervezet: Pro Regio Nonprofit Közhasznú Kft.

A K-Híd Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Kft. 2013. novemberében pályázatot nyújtott be az Új Széchenyi Terv Közép-Magyarországi Operatív Program Komplex vállalati technológia-fejlesztés mikro-, kis- és középvállalkozások számára tárgyú konstrukciójára A K-Híd Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Kft. komplex technológia fejlesztése címmel.  A KMOP-1.2.1-13/B-2013-0150 kódszámú projekt 2014. március 11-én támogató döntésben részesült. A Támogatási Szerződés hatályba lépésének dátuma 2014. június 14.

A Társaság megalapításának célja az volt, hogy a Hídépítő cégcsoport tagjaként a cégcsoport tagvállalatai számára végezze – belső outsourcing keretében – a gazdasági, pénzügyi, számviteli, bérszámfejtési szolgáltatásokat.  Fő tevékenysége Számviteli, könyvvizsgálói, adószakértői tevékenység.

Egyéb tevékenységei közé tartozik többek között:  Könyvelés, Bérszámfejtés, Bevallások, jelentések készítése, Számviteli jelentések összeállítása, Beszámoló felülvizsgálata, Pénzügyi- és hiteltanácsadás, Hatékony cash – és likviditás management, Követelés kezelés, Banki kapcsolattartás, Banki finanszírozási ügyletek, hiteligérvények, bankgarancia-, hitel-, faktoring ügyintézés, biztosítéki rendszer kezelése, Építőipari ágazat sajátos tevékenységéhez igazodó operatív gazdasági képzések lebonyolítása.

Ezen túlmenően KHÍD Kft. folyamatos tanácsadással segíti a Hídépítő csoport hazai gazdasági környezethez való leghatékonyabb alkalmazkodást, valamint a külföldi projektek, cégalapítás sikeres lebonyolításában nyújt kiemelkedő támogatást.

A KMOP-1.2.1-13/B-2013-0150  kódszámú komplex vállalati fejlesztés infrastrukturáis, és “soft” tevékenységekből épül fel.
A fejlesztés során megvalósul a vállalkozás HR fejlesztése, melynek célja, hogy a szervezeti működés, a szervezeti struktúra működtetéséhez szükséges vezetői készségeket, kulcskészségeket és együttműködési készségek fejlesztésre kerüljenek. és a vállalat a fenntartható fejlődés útján haladva, képes legyen közösen elérni azokat az üzleti és egyéb célokat, melyek a vállalat előtt állnak.

Emellett stratégiai tanácsadás, illetve szervezetfejlesztési tanácsadás valósul meg, melynek célja, hogy a munkavállalókat olyan módon formálja, hogy képesek legyen azt a kultúrát elsajátítani, amellyel a mátrix szervezet a leghatékonyabban működik. Ebben az együttműködés és a versengés helyes egyensúlyát, a felsővezetői, a középvezetői és a munkatársi szerepek megértését, helyes megélését és az ehhez kapcsolódó készségek elsajátítása áll a figyelem fókuszában.

Emellett a vállalkozás bevezet egy ERP rendszert, illetve hardver állományát frissíti, hogy a szerződéses állományát minél hatékonyabban tudja ellátni a vállalt szolgáltatásokkal, figyelmet fordítva az adatbiztonságra, flexibilitásra, 21. század által generált elvárásokra.

A projekt szakmai tartalma illeszkedik az Új Széchenyi Terv f) Infokommunikációs technológiák pont, ezen belül is fc) rendszer- és folyamatfejlesztések, rendszerintegrációk kitörési alpont.

A K-Híd Kft. a bevezetni kívánt integrált rendszerrel olyan átfogó informatikai fejlesztést hajt végre, amely minden munkafolyamatára kiterjed, és sokkal komplexebb és modernebb információtechnológiai megoldást képvisel, mint amivel a vállalkozás eddig rendelkezett. Ez által munkavégzése hatékonyabb, egyszerűbb, a munkafolyamatok szempontjából optimalizálttá válik. A fejlesztés hozzájárul a piaci részesedés megőrzéséhez, az által , hogy a szolgáltatások, hatékonyabbak, gyorsabbak, átláthatóbbak, és adatbiztonság szempontjából sokkal megbízhatóbbak lesznek úgy, hogy az eddigi dokumentumok, adatok, őrzött információk, tárolt folyamatok migrálása az új rendszerbe 100%-oan megoldott és kompatibilis.

Az IFS szolgáltatásközpontú komponens architektúra nyílt architektúra, mely lehetővé teszi más alkalmazások számára az információkhoz való hozzáférést, és az IFS Applications funkcionalitásának kihasználását. Mind a szolgáltatás, mind pedig az alkalmazás réteg elérhető más alkalmazások és környezetek számára COM, .NET, Java™ és SOAP hozzáférés szolgáltatókon keresztül. Az üzenet alapú üzleti folyamatok integrációját az IFS webszolgáltatásai, valamint az IFS/Connect integrációs bróker biztosítják.

A rendszer egy alaprendszerből, illetve további modulokból épül fel:

– dokumentumkezelés,

– workflow menedzsment,

– pénzügyszámvitel,

– business analitics.

A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.

Sajtóközlemény a projekt indításáról

Sajtóközlemény projekt zárásáról

Fotógalériák:mappa

szechenyi